Gudumholm i form – nyt koncept i Fitness (tilmeldingsfrist 13.01.22)

🖤💛🖤💛  Gudumholm i form  🖤💛🖤💛

Nyt koncept i GIF Fitness:
Fra d. 15. januar til 16. April (13 uger) handler det for nogle medlemmer om at tabe x antal % af deres kropsvægt ved sund kost og motion for andre om at opbygge muskelvægt.
  • Du får en Kropsanalyse ved start og slut.
  • 3 ugentlige træninger på hold eller i “bøf-rummet” efter eget valg.
  • Der er vejning den 1. og 15. i hver måned, som indrapporteres i den lukket Facebook gruppe og indsættes i et skema.
BLIV MEDLEM:
For at være en del af projektet skal man være medlem af GIF Fitness og yderlig betale 50 kr. som giver adgang til en lukket Facebook gruppe og mulighed for at vinde grønsagskasse fra vores lokale Dagli’ Brugsen Gudumholm.

Når betalingen er gennemført og du er medlem af denne gruppe, er du en del af fællesskabet 👍

Tilmeldingsfrist senest torsdag d. 13. januar 2022.

IDÉ:
Idéen er at bruge gruppen til at hjælpe og motivere/inspirere hinanden, lave motionsaftaler, og dele opskrifter på sund mad – alt sammen med henblik på SAMMEN at kunne nå vores individuelle mål. 🏆🏆🏆

OBS vi gør opmærksom på, at vi ikke er ansvarlig for dit mål, men vi vil gøre alt for at motivere 💪🏻😁

Godt nytår fra
Fitness udvalget