Velkommen til sponsorer

Sponsor og samarbejdspartner med Gudumholm IF
-både som støtte og som samarbejdspartner

Kære sponsor i GIF

Vi har hermed fornøjelsen at præsentere GIF’s sponsorkoncept 2023-2025.

At være sponsor i sportsverdenen er særdeles populært og flere og flere virksomheder bruger i dag sponsorater som en vigtig del af deres markedsføring.

Det skyldes naturligvis, at forbrugerne og dermed kunderne er positive overfor sportssponsorering, fordi både foreningen, virksomheden og kunden får merværdi ud af det.

Sponsorer er samarbejdspartnere
Mange af GIF’s trofaste sponsorer opfatter måske mest deres sponsorat som støtte. Det er vi naturligvis glade for – og det er også nødvendigt for GIF’s virke.

Men vi opfatter vores sponsorer som samarbejdspartnere, hvor begge parter får noget ud af det.

De fleste sponsorer kender fornemmelsen af at se sit firmanavn/logo på spilletrøjer, i annoncer, på sponsortavler m.m. og samtidig høre fra andre, at man støtter bestemte klubber. Dette skaber sympati hos forbrugeren, der så nærmest belønner sponsoren ved at handle hos sponsoren.

”Støt vores sponsorer – de støtter GIF”
Dermed kan vi også stå inde for det kendte slogan: ”Støt vores sponsorer – de støtter GIF.” Vi ved fra mange af vores sponsorer, at deres sponsorat har tjent sig ind mange gange, fordi vi påvirker vores 800 medlemmer til at handle hos vores sponsorer.

For GIF handler det naturligvis også om at støtte GIF, og det er vigtigt, at vi skaber værdi sammen. Derfor tilbyder vi både muligheden for sponsorpakker og individuelle løsninger.

Guldsponsor som spydspidsprodukt
GIF har mange års erfaring med sponsorkoncepter, hvor sponsorpakkerne Guld- og Sølvsponsor indgår. Med et ”Guldsponsorat” markedsføres du via mange forskellige kanaler. Guldsponsor er faktisk et ret godt tilbud.

Vi ønsker god læselyst om dine mange muligheder og glæder os til et værdiskabende og professionelt samarbejde.

Peer Kristensen
Formand GIF