2023/2024 – Vi arbejder på sagen…

Tirsdag i uge 33 holder vi ledermøde i gymnastikken med alle vores frivillige instruktører, hjælpere, føl og udvalgsmedlemmer. Her fastlægger vi den endelige holdplan for sæsonen 2023/2024. Vi forventer at vi kort tid derefter vil kunne lægge den nye holdplan ud, og efterfølgende åbne for tilmelding. Hold øje med hjemmesiden her, eller følg os på facebook, hvor vi også vil opdatere når vi er klar med endelig holdplan og tilmelding.

Indtil da kan en foreløbig holdplan ses her på siden (Holdoversigt | Gudumholm Idrætsforening (gudumholm-if.dk))

Vi søger 1 eller flere voksne instruktører til holdet Drengefræs, som er for drenge mellem 4 år og 0. klasse. Et herligt hold med gang i den. Kunne du være interesseret i det, så kontakt meget gerne Joan på 61 65 43 26.