Booking

Obligatorisk instruktion

Som nyt medlem i GIF Fitness skal du deltage i obligatorisk instruktion, hvis du ikke har trænet i et motionscenter før.

For nye medlemmer med forudgående træningserfaring er intro-timen et frivilligt tilbud. På intro-timen instrueres du i brugen af maskinerne.

For at booke instruktion sender du en sms eller mail til en af nedenstående instruktører:

Kristian Obenholt Thomas Marcher
Kristian Obenholt
Motion
kob@gudumholm-if.dk
Thomas Marcher
Motion
tmn@gudumholm-if.dk
Tlf. 2487 4433
Pernille Kjeldal Christensen

pkc@gudumholm-if.dk
Tlf. 2826 5636

Holdtræning
Tilmelding til holdtræning foregår ved at klikke på den ønskede træningstype på den ønskede dag.

For at komme på hold skal du logge på systemet med det brugernavn og password, som du fik ved din tilmelding. Klik på ”book” og du er tilmeldt holdet.

HUSK at melde af holdet, hvis du er forhindret – så instruktøren kan tilrettelægge træningen efter antal deltagere.
Afmelding kan ske frem til 3 timer før.

Venteliste
Er det ønskede hold fuldt booket, sættes du på venteliste.
Kommer du på hold fremsendes en mail fra systemet – bemærk at dette kan ske helt frem til 3 timer før afvikling af hold!

OBS: Vær omklædt og klar 10 minutter før start, så tiden udnyttes så optimalt som muligt.

Note: Vi forbeholder os ret til at aflyse, hvis der kun er 3 deltagere eller derunder tilmeldt holdet.

Klik her for at komme til holdbooking