Velkommen til fitness

GIF Fitness er den nyeste gren af GIF, etableret i februar 2014. Bag fitnesscenteret står altså lokal idrætsforening. Det betyder at ­centret drives og styres ikke-kommercielt af frivillige og lokale kræfter. Instruktører og udvalg arbejder på frivillig basis, og de lægger et stort arbejde i at drive motionscentret.

Du kan træne, når du har lyst – centret er åbent alle ugens dage fra kl. 6 til kl. 22.

Fitness er noget for dig, hvis du ønsker at:

• holde dig i god fysisk form
  • få mere energi
  • modvirke stress og livsstilssygdomme
  • få øget velvære
  • træne individuelt i et socialt fællesskab
  • komme i gang med at dyrke motion

Note: du skal være fyldt 14 år for at blive medlem i GIF Fitness!

GIF Fitness er udstyret med et elektronisk adgangssystem, hvor du via dit abonnement køber en personlig nøglebrik. Brikken skal altid bruges ved ind- og udgang af huset, også selvom I er flere samtidig.

Vi har dejlige omklædningsrum, og du er meget velkommen til at tage et forfriskende bad efter træningen.

Alle er velkomne i GIF Fitness.
Vi lægger stor vægt på, at det træningsmæssige og sociale følges af og vi håber, du motiveres til at gøre træning til en naturlig del af din hverdag.