Tilmelding og betaling

GIF Fitness kan som foreningsbaseret center tilbyde 3 typer medlemskaber og må i den forbindelse ikke sammenlignes med andre “kommercielle” centre, der har en anden økonomisk baggrund.

Medlemskabet inkluderer, udover træning i centret, også holdtræning og personlig programlægning.

Hvis du ikke allerede er medlem i Gudumholm Idrætsforening, skal du først registrere dig ved at benytte linket herunder – det koster ikke noget.

Registrering af nyt medlem i GIF

Her tilmelder du dig løbende betaling i GIF Fitness ved at vælge medlemskab. Du betaler kr. 100 til administration og personlig nøglebrik første gang, du melder dig ind.

Kontingentpriser for 2024

Kontingentpriserne gælder fra 24/12-2022 og i hele 2023.

3 måneder for 550,00
6 måneder for 1.000,00
12 måneder for 1.500,00

Praktisk

Når du har tilmeldt dig, skal du skrive en mail til Fitness@gudumholm-if.dk eller skrive en sms til udvalgsformand, Rasmus Lind Ravn, på tlf. 20 91 04 68 med henblik på at aftale udlevering af nøglebrik.

Nøglebrikken udleveres i centeret, hvor du vil få en personlig velkomst til GIF Fitness.

OBS: Nøglebrikken er personlig og skal altid bruges ved ind- og udgang i centret.

Mistet nøglebrik

Har du mistet din nøglebrik, bestiller du en ny her – den koster kr. 100,-.

Jeg har mistet min nøglebrik og vil bestille en ny!

Er du i tvivl om fremgangsmåden, kan du se en vejledning her: Sådan melder du dig ind i GIF Fitness.

Når du har bestilt en ny nøglebrik, skal du skrive en mail til Fitness@gudumholm-if.dk eller skrive en sms til Rasmus Lind Ravn på 20910468 for at aftale tidspunkt for udlevering af din nye nøglebrik.

Ændring af medlemskab

Ønsker du at ændre dit nuværende medlemskab til en anden type når perioden udløber, så følg denne lille vejledning, klik her: Vejledning – ændring af abonnement.

Nyt betalingskort

Har du fået nyt betalingskort, skal du være opmærksom på at få skiftet kortnr. ud via medlemslogin, så du undgår et stop i dit medlemskab, når det ikke automatisk kan fornyes ved udløb.

Se vejledningen her: Vejledning – ændring af betalingskort samt genetablering af betaling.

Fornyelse af medlemskab

Hvis du vil fortsætte med at gå i GIF Fitness – når perioden du har betalt for er slut – skal du ikke gøre noget. Dit medlemskab fornyes automatisk.

Udmeldelse

Vil du stoppe dit medlemskab i GIF Fitness – når perioden du har betalt for er slut – skal du sende en mail til fitnessudvalget på fitness@gudumholm-if.dk.

Derefter bliver dit medlemskab opsagt ved periodens udløb og din nøglebrik bliver låst.

Du har altså selv ansvaret for at melde dig ud af GIF Fitness …

GIF Fitness tilbagebetaler ikke kontingent i tilfælde af, at du har glemt at melde dig ud.

Handelsbetingelser

Vi tager imod Dankort/VisaDankort , eDankort og Debit MasterCard.

Læs vores handelsbetingelser