GIF Frivillig

Gudumholm Idrætsforening (GIF) blev stiftet i 1933 og er baseret udelukkende på frivillig basis. GIF har gennem årtierne været symbol for sammenhold og omdrejningspunkt for Gudumholm og omegn.

Alt dette har kunne lade sig gøre takket være alt den dejlige frivillige hjælp og opbakning fra lokalsamfundet. GIF er en idrætsforening for alle, både de frivillige og de sportsligt aktive.

I løbet af året har vi brug for frivillig hjælp til mange af vores aktiviteter:

• Cafevagter ved hjemmekampe inden- og udendørs
  • Kridtning af fodboldbaner
  • Dommer til fodboldkampe
  • Pizzaspring, gymnastik
  • Idrætsugen
  • Træning indenfor alle vores idrætsgrene
  • Nye tiltag
  • Vedligehold af klubhus mm.

Hvorfor frivillig?

At være frivillig styrker dit lokale netværk
At være frivillig gør en forskel ikke kun for dig, men også for andre
At være frivillig udvikler dig som person
At være frivillig er sjovt
At være frivillig kan bruges positivt på dit CV

For at blive GIF Frivillig kræves der ingen andre forudsætninger end blot lysten. For at gøre det nemt for os at finde dig og omvendt, kan du sende en mail med dit navn, mailadresse og telefonnummer til  frivillig@gudumholm-if.dk. I mailen må du gerne angive, hvilke typer af arrangementer, du ønsker at være frivillig til, hvis du har nogle specifikke præferencer.

Listen bliver KUN brugt internt i GIF og bliver derfor ikke delt eller videresendt til andre organisationer eller firmaer.