GIF Fitness er nu igen fuldt åbent

GIF Fitness er nu igen fuldt åbent 🖤

Vi er glade for at åbne vores populære motionscenter op igen. Dog er der visse retningslinjer alle medlemmer skal overholde:

• Alle på 18 år og derover skal kunne fremvise gyldigt Coronapas.
  • Ugyldigt coronapas medfører bortvisning og eksklusion af GIF Fitness.
  • Vi foretager lovpligtig stikprøvekontrol mindst en gang i døgnet i hvert lokale (gælder også klubhus).
  • Du skal bruge mundbind, når du færdes i motionscenteret (dog ikke når du træner).
  • Håndklæder skal medbringes og benyttes til alt træning, så man ikke sidder direkte på maskinerne.
  • Alle skal selvfølgelig bære sko til indendørs brug.
  • Alt, man bruger i fitnesscenteret, skal sprittes af efter brug med de sædvanlige sprayflasker og papir.
  • Egen måtte skal medbringes.
  • I motionsrummet må der max. være 8 medlemmer.
  • I holdlokalet må der max. være 8 medlemmer.
  • Omklædningsrum kan benyttes i nødvendigt omfang og med max 2 personer på samme tid.
  • Der er håndsprit i alle rum til hyppig brug og vi opfordrer generelt til max. fokus på hygiejne – herunder hosteetikette, god håndhygiejne og afspritning af dine hænder inden berøring af kontaktpunkter.
  • Vis hensyn og tålmodighed, hold afstand, sprit af.

Vi glæder os til at se mange i GIF Fitness igen.

Bedste hilsner fra GIF Fitness 💛🖤💛🖤💛