Nye spinningcykler i GIF Fitness

Glade medlemmer og glade donorer med penge er en dejlig cocktail. GIF har styrket motionscenteret ved at investere for over 200.000 kr. i 11 topmoderne spinningcykler.

De nye spinningcykler er klar til brug

De 160.000 kr. er donationer fra Spar Nord Fonden, Østifterne, Melsen Fonden, Aalborg Kommune, Himmerland Fonden, Spies Fonden, Lind Puljen v/ SIFA og Lions Club Klarup mens de resterende 50.000 kr. er finansieret af GIF via sponsorløbet i idrætsugen og fra eget budget.

Glade motionister og sponsorer i fælles flok i Gudumholm Fitness

I dag havde vi så inviteret til fint besøg i Gudumholm og her kunne Per Bang og Lotte Foget fra Spar Nord Fonden, Kurt Møller fra Melsen Fonden og Bent Have Johnsen fra Lions Club se de nye spinningcykler på et fuldt hold i GIF Fitness.

Tak for besøget og kæmpe tak for støtten skal lyde til vores sponsorer 🙏🙏🙏

Gruppen af sponsorer til GIF’s nye spinningcykler
Sponsorernes navne er monteret på hver enkelt cykel.

Og, nå ja, de gamle spinningcykler har GIF doneret til et rehabiliteringscenter i det vestlige Ukraine. Her kan tilskadekomne soldater bruge spinningcyklerne til genoptræning ‍🚴🚴