Carlsberg logo

GIF og Carlsberg fortsætter samarbejde indtil 2025

Vi har de sidste 9 år haft en glimrende sponsor- og handelsaftale med Carlsberg, så det var helt naturligt at begge parter var interesseret i en forlængelse. Så vi er både glade og stolte over at vi er nået til enighed om en forlængelse af aftalen i 3 år.

Aftalen indebærer fortsat levering af populære Carlsberg produkter til bl.a. GIFs Cafe i klubhuset, men naturligvis også den årlige idrætsuge i 9 dage. Her har GIF også den store kølebil, barsektion, parasoller m.m. Ligeså fortsætter Carlsberg Cup, som er det populære oldboys- og kvindefodboldstævne 2. fredag aften i idrætsugen.

Endelig vil Carlsberg naturligvis også levere produkter og kølebil til GIFs Julebal/halfest i Gudumholm Skolehal lørdag 11. november 2023.

Alt i alt en glimrende aftale for GIF, GIFs medlemmer og GIFs mange gæster og kunder. Det synes vi godt om!