Dødsfald – en ildsjæl er gået bort

Claus Larsen – Årets GIFer 2017

Det er med stor sorg, at vi har mistet en ildsjæl og frivillig i GIF. Natten til onsdag 9. marts, døde Claus Larsen pludselig.

Vores tanker går først og fremmest til Claus’ ægtefælle, Solveig, børnene Anne og Søren og familien.

Claus var et stort aktiv i GIF og han var særligt engageret i GIFs motionscenter. Claus kom med i styregruppen af Fitness i slutningen af 2011 med den store drøm om at lave et motionscenter i Gudumholm. Det lykkedes som bekendt og Claus har siden åbningen i februar 2014 været instruktør for primært seniorer, men har også budt mange nye medlemmer velkommen med introduktion til brugen af motionscenteret. Claus blev også formand for Fitnessudvalget og sad i bestyrelsen i GIF i flere år.

Sideløbende tog Claus også del i planlægningen af motionsevents og sponsorløb i idrætsugen, han var OK-Benzin ansvarlig, klubbens revisor og meget mere. Og som en fortjent anerkendelse for sit store arbejde i GIF blev Claus i 2017 udnævnt til Årets GIF’er. En titel, som Claus var utrolig stolt af. Og lige nøjagtig ordet ”utrolig” brugte Claus ofte i sin iver og store engagement, men måske mere med stolt Lillevorde-accent med ”utrooolig”. Claus var en humørfyldt, engageret, positiv og stolt frivillig i GIF, som vi vil savne utrooolig meget fremover.

Æret være Claus Larsens minde.

Gudumholm IF

Der er bisættelse fra Lillevorde Kirke onsdag den 16. marts kl. 13.00. Efter bisættelsen er der kaffe og kage i Spar Nords kantine på Skelagervej 15, 9000 Aalborg.

I stedet for blomster har familien ønsket, at det vil det være i Claus’ ånd  at betænke GIF Fitness med et beløb ved Mobilepay 97662 mrk. ”Claus Larsen” eller overførsel til GIFs konto 9128-2120000635, mrk ”Claus Larsen”.