Status i GIF med COVID-19

Det er dejligt, at vi nu har startet genåbningen i Danmark. GIF følger fortsat myndighedernes anbefalinger og der bliver fortsat lidt udfordringer i GIF, men heldigvis er der også gode nyheder. Det betyder følgende i GIF:

🖤 FODBOLD – må træne og spille kampe, men fortsat uden tilskuere på stadion og kun toiletter i klubhus på benyttes

🖤 FITNESS – GIFs motionscenter er fortsat lukket for alle medlemmer og instruktører og vi håber at vi kan åbne torsdag 6. maj, når vi modtager de præcise retningslinier. Vi tilbyder fortsat udendørs holdtræning for medlemmer.

🖤 GIF OUTDOOR – GÅ/LØB – fælles opstart torsdag 6. maj kl. 18.20 i opdelte hold efter eget valg

🖤 GYMNASTIK er lige nu i gang med forberedelser til den nye sæson efter sommerferien

🖤 Vi håber fortsat at kunne holde idrætsuge i uge 27 med start fredag 2. juli til lørdag 10. juli. Det trænger vi til, så husk nu at planlægge ferien efter det 😀.

Til sidst en vigtig opfordring: Vi har brug for, at alle medlemmer bakker op og fortsat betaler kontingent med glæde. Tak for forståelsen alle sammen – det skal nok blive godt igen!