Rekord og ekstra benzinpenge til Gudumholm IF

Beløbet er det største nogensinde og den store lokale opbakning i Gudumholm gør, at Gudumholm IF har modtaget hele 21.917,67 kr. fra Dagli’Brugsen og OK Benzin, fordi lokale handler benzin i Dagli’Brugsen.

– Vi er glade for den store opbakning og takker alle, der er med i denne ordning omkring GIF og OK Benzin. Vi er rigtig glade for støtten, som vi de senere år har brugt til motionscenter, legeplads, hjertestarter, indkørsel, klubhusrenovering, spilletøj og meget mere. Vores næste store projekt er en 8-mands kunststofbane med areal til yderligere motion og senere tilbygning til motionscenteret, som vil gavne mange i lokalområdet, siger GIFs formand, Peer Kristensen.

Pengene fra OK har OK’s kunder sparet op til GIF ved at tanke på deres OK Benzinkort. Når man vælger at knytte sit benzinkort til sponsoraftalen, støtter man gratis med et øre beløb for hver liter brændstof, der tankes på kortet. Det koster med andre ord ikke kunden ekstra at tanke, da det er OK og Dagli’Brugsen i Gudumholm, der udbetaler pengene. Og i år har Dagli’Brugsen Gudumholm og OK Benzin givet ekstra 30% i sponsorstøtte, fordi mange foreninger er pressede i de usædvanlige COVID-19 tider.

På billedet ses GIFs U15 drenge,  uddeler Jesper Bertelsen, Dagli’Brugsen, Gudumholm til højre overrække det flotte beløb til GIFs kommende kasserer, Simon Kristensen, som sammen Henrik Laursen er træner for GIFs U15 drenge.

Du kan læse mere om bl.a. den ny kunststofbane i GIF Nyt fra december 2020.