MAJ-løb med GIF Outdoor

Vejret bliver selvfølgelig godt, når Outdoor onsdag d. 22. maj 2024 afholder MAJ-LØB for alle, der gerne vil ud at røre sig – ruten er også fin til en skøn gåtur.

Vi har følgende distancer i lettere kuperet terræn:
•  Rundeløb/-gang á 7 km (max 2 runder)
•  ½ maratonløb (21,0975 km)

Starten går kl. 18.00 fra klubhuset.
Vil du nyde turen mere, er der Early Start kl. 17.30.

Du er selv ansvarlig for at notere din tid, når du kommer i mål, da arrangementet afholdes som et Cannonbal-løb.

Ruten vil være en rundstrækning på 7 km, altså man skal op på 3 omgange for et ½ maraton.
Der vil være en tidsgrænse på 3 timer.

Start og mål vil være på Gudumholm Idrætsforenings anlæg på Stadionvej 11.

I depotet vil der være vand, cola, slik og frugt. Hvis man skal have andet, skal man selv medbringe det.

Arrangementet koster kr. 75,00 for begge distancer.
I prisen er inkluderet depot, medalje, diplom, pølser/brød + en øl/vand efter løbet.
I tilfælde af afbud er pengene tabt eller du kan forsøge at overdrage nr. til anden side.

Beløbet indbetales på mobilepay 975353.
HUSK at skrive ”½ maraton” eller ”Runde” i kommentarfeltet.

Løbet annonceres også på Gudumholm Idrætsforenings facebookside https://www.gudumholm-if.dk/, hvor også diplom kan hentes efter løbet.