GIF Outdoor afholder juleløb – vil du med?

I sne og slud skal vi ud … forhåbentligt bliver det knap så vinterligt i år 😊.

Vores GIF JULELØB har følgende distancer:

• Rundeløb á 5,3 km (max 3 runder)
  • ½ maratonløb (21,0975 km)
Starten går kl. 18 fra klubhuset. Vil du nyde turen mere, er der Early start kl. 17.30.

Ruten er også velegnet til en skøn travetur 😊 Det vil være en rundstrækning på 5,3 km, altså man skal op på 4 omgange for et ½ marathon.

Arrangementet afholdes som et Cannonbal-løb, hvor man selv er ansvarlig for at notere tiden, når man er i mål. Der vil være en tidsgrænse på 3 timer.

Start og mål vil være på Gudumholm Idrætsforenings anlæg på Stadionvej 11.

I depotet vil der være vand og cola. Hvis man skal have andet, skal man selv medbringe det.

Arrangementet koster kr. 75,00 for alle distancer. I prisen er inkluderet depot, medalje, webdiplom, sodavand, gløgg og æbleskiver efter løbet.

I tilfælde af afbud er pengene tabt eller du kan forsøge at overdrage nr. til anden side.

Beløbet indbetales på mobilepay 975353. HUSK at skrive ”½ maraton”, “early” eller ”Runde” i kommentarfeltet.

Diplom kan hentes HER

Løbet annonceres også på Gudumholm Idrætsforenings facebookside