GIF LUKKER NED IGEN FOR EN TID …

GIF følger og bakker op om myndighedernes besked om at aflyse alle indendørs aktiviteter fra fredag 11/12 kl. 16.00 frem til søndag 3. januar 2021.

Det betyder følgende i GIF:

• FITNESS – GIFs motionscenter er desværre lukket for alle medlemmer og instruktører
  • FODBOLD – indendørs fodbold er lukket. Der kan dog trænes udendørs på banerne efter trænernes anvisninger i grupper af max 10 deltagere. Klubhuset er lukket for omklædning.
  • GYMNASTIK er netop gået på juleferie og forventes at starte op i uge 2 igen.
  • OUTDOOR – GÅ/LØB – foregår udendørs og forventes at starte søndag 3. januar i grupper af max 10 deltagere.

Vi følger situationen og giver ny besked, når dette ændrer sig. Tak for forståelsen allesammen – det skal nok blive rigtig godt igen.

Vi kan i øvrigt oplyse, at klubbladet GIF Nyt udkommer i weekenden 18-19/12. Omdeles i lokalområdet og kommer også her på hjemmesiden.

Og selv om det er lidt tidligt, så vil vi ønske dig og dine nærmeste en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår.