Årets GIF’er 2023

Simon er Årets GIF’er 2023 💛🖤 Vi ønsker et kæmpe velfortjent TILLYKKE GIFs kasserer og udvalgsmedlem, Simon Kristensen med lederprisen, Årets GIF’er 2023.

Simon Kristensen med statuette og blomster, da han blev udnævnt som Årets GIF’er 2023 til Julebal 2023.

Ulrik fra GIFs bestyrelse kunne motivere udnævnelsen med følgende flotte tale til halfesten:

Fodboldudvalget har nomineret Simon som Årets GIF’er af mange gode grunde – ikke kun for sin indsats i 2023 men for sin frivillige indsats i GIF med mange kasketter på i en lang årrække.

Simon er som spiller for klubbens herreseniorhold ikke ligefrem kendt for at komme flyvende ind i taklingerne, men i GIF har han i mange år været flyvende og taklet sig igennem en lang række forskellige opgaver i fodboldafdelingen – det kan bl.a. nævnes:

• Træner på DBU’s fodboldskole
  • Frivilligt medlem af Fodboldudvalget i en håndfuld år
  • Frivillig træner på flere forskellige fodboldhold – senest med stor succes træner for et U16-drengehold, der både socialt og fodboldmæssigt fungerede fantastisk. Her er det værd at nævne, at der fra dette hold i denne sæson er 6 drenge, der har spillet kampe for herresenior – det er også Simons fortjeneste.
  • Simon har været en meget stor og aktiv del af planlægningen og afviklingen af Idrætsugen i mange år.

Udover sin fortsatte involvering i fodboldafdelingen har Simon de sidste par år styret pengekassen med hård hånd som foreningens kasserer. Det er en af de vigtigste og mest tidskrævende ansvarsposter, hvor der i de mange afdelinger er rigtig mange og daglige ting at holde styr på – og især i Idrætsugen kræver det en ekstraordinær indsats. En opgave, som Simon har klaret helt fantastisk flot.

Simon er heller ikke bleg for at åbne Cafeen, når der er fodboldtræninger – kassereren i ham lugter jo omsætning… måske vi skal til at kalde ham Simon ”IVERSEN” Kristensen?