Gudumholm IF og INTER SPORT Sport Dress indgår rekordaftale for de næste 3 år

GUDUMHOLM: Der er tale om en rekordaftale, når Gudumholm Idrætsforening netop har indgået et tæt samarbejde med INTER SPORT Sport Dress i Bredegade i Aalborg. Det er den største enkeltsående sponsoraftale, som GIF har lavet i foreningens 83-årige historie og den gælder frem til 2019.

– Vi har de sidste 3 år haft en glimrende aftale med INTER SPORT Sport Dress og Hummel, som begge har et stærkt brand. Vi er både glade og stolte over at vi er nået til enighed om en forlængelse af aftalen, siger hovedformand i Gudumholm Idrætsforening, Peer Kristensen.

Aftalen med INTER SPORT, som verdens største sportskæde indebærer bl.a. sammen med Hummel at klubbens hold og ledere/instruktører optræder i Hummeltøj og ligeledes er INTER SPORT Sport Dress i starten af 2017 klar med en ny net butik, hvor GIFs medlemmer og samarbejdspartnere kan handle og dermed kan sponsoraftalen give GIF en pæn sideindtægt.

Indehaver af INTER SPORT Sport Dress i Bredegade, Kent Nielsen er også glade for samarbejdet og ligger ikke skjul på, at GIFs stilstedværelse i Gudumholm-Storvorde-området også gør, at han håber på, at booste omsætningen.

– GIF arbejder seriøst med deres forening, har over 100 frivillige ledere/trænere/instruktører og laver mange aktiviteter og events, som vi gerne vil være en del af. Vi forventer os meget af den nye samarbejdsaftale, siger Kent Nielsen.

Gudumholm Idrætsforening har over 700 medlemmer indenfor fodbold, gymnastik og fitness med eget motionscenter. I starten af 2017
håber GIF på, at man via et nyt udvalg i GIF ”Outdoor” kan starte noget løbefælleskab og måske noget MTB-cykling. Ligeledes har GIF gang i et ”projekt frivillig” med en organisering af alle de frivillige i GIF.

gif-inter-sport

Kent Nielsen fra INTER SPORT Sport Dress og GIFs hovedformand, Peer Kristensen giver hinanden hånd på en 3-årig aftale